Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Eu livrez lapte."

Traducere:I deliver milk.

0
acum 2 ani

3 comentarii


almark1

De ce se pune "am " nu merge si asa "I delivering milk"?

0
Răspundeacum 2 ani

andrandrusca

Prezentul continuu se formează după forma: Subiect, verbul "to be" , Verb+ing, restul propoziţiei. Deci "I am delivering milk" este corect sau poţi să spui la prezentul simplu doar "I deliver milk".

0
Răspundeacum 2 ani

moisipaul

Buna intrebarr. Si nu numai la asta?? Chiar esti de ne inteles cand bu folosesti asa.. ma refer si in alte cazuri undevtrebuie pus a fi..

0
Răspundeacum 2 ani