"Du bist ein Mann."

Çeviri:Sen bir erkeksin.

January 13, 2016

10 Yorum


Samed244764

İch=-e

Du=-st

Er-sie-es=-t

Wir=-en

İhr=-t

Sie-sie=-en

July 14, 2016

mizinamo

Doğru. Ama Almanca'da büyük harf İ yok: I yazıyoruz.

July 14, 2016

emir260811

Aynen

March 16, 2019

ceyluum1

Sein fiili başka çekimleniyor İch bin Du bist Er sie es ist Wir sein Ihr seid Sie sie sind

February 18, 2018

Ayegl912763

Basi sesli harf ile basliyorsa "bist" sessizle basliyorsa "ist" kullaniyoruz ikisinin anlamida "sin" demek.

September 18, 2016

aybuke_krt

Er/Sie/Es için yardımcı fiil ist Du içinse bist kullanılır

August 1, 2017

Busenur899881

Anladim

June 11, 2017

sefachase

Ya ben almancayı biraz olsun anlamıyorum ya duydugunu yaz dedi du miss ayran yazdım resmen ya bir kisi yardimci olup temel seyleri usenmese yazabilir mi

June 14, 2017

SteffiBookworm-

Evet, başlangıçta karmaşıktır. Belki de bu tür bir soruyu bastırmak ister misiniz? (Duyduğun şeyi yazın). Burada mümkün:

settings
Hoparlör - kapalı

June 14, 2017

Kerbi187406

Acıyooo

March 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.