Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The award is on the wall."

Çeviri:Ödül duvarın üzerinde.

2 yıl önce

2 Yorum


TurgutGkso

Odul duvarda asılıdır. Bu daha iyi ifade olmasina ragmen sistem yanlis dedi

2 yıl önce

sawashian
sawashian

“The award is on the wall“

“Ödül duvarda“ veya “Duvarın üzerinde“

Burada ödülün duvarda olduğu söyleniyor͵ duvarda asılı olduğu değil. Duvarda olup asılı olmayabilir. Duvar bölmeleri olup bu bölmelerde olabilir veya her hangi bir sebeple asılı olmadanda duvarda olabilir. Ama illa ki “asılı“ demek istersek burada

“Hang“:

“Asmak“ fiilini kullanmamız gerek.

“Asmak“ fiili düzensiz fiiler kategorisindendir.

Irregular verb:

hang

hung/hanged

hung/hanged

-s –es –ies: hangs

-ing: hanging

Örnek Cümle:

“The award is hanging on the wall“

“Ödül duvarda asılı“

Başka bir örnek‘

“You can hang your clothes here“

“Giysilerini buraya asabilirsin“

2 yıl önce