1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I went because I had heard a…

"I went because I had heard about her the week before."

Překlad:Šel jsem, protože jsem o ní slyšel týden předtím.

January 14, 2016

13 komentářů


Vlcak07

Není "před týdnem" významově stejné jako "týden předtím"?


nueby

Problém s nerozlišováním těchto dvou slovních spojení se bohužel projeví v neschopnosti správně používat anglické časy, zvlášt předminulý. Negativní hlasování na tom vůbec nic nezmění, jen nakonec schová odpovědi a nechá ostatní uživatele pokračovat nemoudrým směrem. A když těm informovanějším dojde trpělivost dál házet hrách na stěnu, ani nebude nutno hlasovat.


tata119

Naprosto s Vami souhlasim.


Ondej30188

Myslím že jste vynechali slovo "ten" O ní slyšel TEN týden předtím. Já neměl v nabítce tohle slovo ale v překladu je. Opravte to. Díky


widle

Je to slovo nepovinné - naopak to s ním zní spíš divně. Takže jste ho klidně mohl vynechat.


nitrem

Nejde říct "týden zpátky"?


widle

Moc se mi to nezdá. "Týden zpátky" podle mě není spisovné vyjádření a i kdyby bylo, spíš se myslím používá ve významu "před týdnem", ne "týden předtím".


Daniel350515

"Odesel jsem ..." - byt nemuze?


AlmaMESTLO1

Vaše "týden předtím" je stejného významu jako moje "před týdnem". Ála


pismomalir

"šel jsem protože jsem slyšel o ní týden předtím" Proč je špatně takto v češtině přehodit slova?


JanUnger1

Tenhle program se vám nepovedl nelze s tabulkou pohybovat abych viděl co mám přeložit nebo napsat hrozny končím


RobertMusk

Kdo dela tuhle aplikaci kdyz nezna cestinu, anglicani naucte se cesky


Lubomrtcha1

Když už tak week ago

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.