Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I made strawberry juice."

Переклад:Я зробила полуничний сік.

2 роки тому

10 коментарів


fresh.dn

А "робив" - неправильний варіант?

2 роки тому

BizCray

а "готував" чому не підходить?

2 роки тому

crQA4

"готував" це "cook"

1 рік тому

Anastasiia646925

Як можна зробити сик с полуници?

1 день тому

parbpi
parbpi

Ба які глибокі пізнання для мене все одно що зробив що робив

2 роки тому

John187262

Робив - недоконаний вид дієслова (незавершеня дія), зробив - доконаний (означає дію, завершену в минулому)

3 місяці тому