1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Keine Katze mag Wasser."

"Keine Katze mag Wasser."

Çeviri:Hiçbir kedi su sevmez.

January 14, 2016

13 Yorum


SelminElifKansz

"hiçbir kedi suyu sevmez" dedim

January 14, 2016

mizinamo

Lütfen raporlayın.

January 14, 2016

Alisa2487

Suyu diyebilmemiz için der artikeli kullanmak gerekiyor

January 18, 2019

nisa19212

Suyun artikeli das.

October 21, 2019

selin314

Suyu sevmez diyebilmeniz icin der artikeline ihtiyaciniz var

August 18, 2016

RamazanDal10

''hiçbir kedi su sever'' diye tercüme edilmesi gerekmiyor mu?

February 22, 2019

selin314

Keine diyor Sertaç Sualp

August 18, 2016

selin314

Elif kansız

August 18, 2016

yamanbey

kedi su sevmez yeterli olmazmi ?

November 13, 2016

AliTaskoparan

'Niemand Katze mag Wasser.' cümlesi doğru mudur?

February 18, 2017

mizinamo

Doğru değil.

Niemand = hiç kimse, hiçbir insan.

February 19, 2017

sertacsualp57

Selin314 kimsin ? Kediyi de bıraktım , suyu da , Almancayı da ...

August 18, 2016

sertacsualp57

" Kedi su sevmez " yazdım . Anlam olarak olayı yansıtmakta .Fakat bu kadar ayrıntı , insanların lisan öğrenmesini zorlaştırıyor.

February 27, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.