1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er mag Menschen."

"Er mag Menschen."

Çeviri:O insanları sever.

January 14, 2016

9 Yorum


MeineEnte

“mögen“ demek sevmek anlaminda degildir. Birseyi begenmektir “mögen“


Adafeloz

İngilizcedeki like için de bu geçerli, hem sevmek hem beğenmek anlamında kullanılabilir. Muhtemelen mag like, liebe da love demek


semiramis109

sözlüklere bakıldığında iki anlamıda veriyor


humetin

mögen = jmdn/etwas mögen - Ich mag dich. - Ich mag Rotwein.- Ich mag es nicht, wenn man mir so viele Fragen stellt.


humetin

der Mensch- die Menschen / ein Mensch - Menschen / Er mag Menschen, die sehr fleißig sind. ( O çok çalışkan insanları sever)


Nisan72172

Er mag die Menschen daha doğru değil mi


humetin

die Menschen (belirli insanlar)

Menschen (insanlar - genel)


erdu69

Burada ( er mag menschen- o insanlar sever yada o insanlar hoşlanır )burada soru zaten yanlış çok şeyde olduğu gibi) er mag die menschen- o insanları sever doğru soru ve doğru yanıt olurdu


erdu69

Er mag die menschen (akkusativ- i hali)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.