"Bunlar senin ev eşyaların mı?"

Çeviri:Sind das deine Haushaltsgeräte?

January 15, 2016

3 Yorum
Tartışma kilitli.


candost2

Doğru cevap "Sind dies deine Haushaltsgeräte?"olarak belirtilmiş. Neden diese değilde "dies" kullanılmış ?


mizinamo

Bir şey(ler)e göstersek, genellikle bir cümlenin başında nötr ve tekil "dies", "das" kullanırız. (Çünkü ne olduğunu veya kaç tane olduğunu bilmeyiz? Bilmiyorum.)

"Diese Bücher sind rot" ama "Dies sind Bücher" (ya da: "Das sind Bücher").


GhostAlexMercer

das sind deine hausgerate çevirisinde yanlışlık var mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.