"Malarstwo było wielką miłością jego życia."

Tłumaczenie:Painting was the great love of his life.

3 lata temu

5 komentarzy


KASZUBEK20

Great to znaczy wielki? Od kiedy xd

2 lata temu

Yola448704

Alexander the Great...

1 rok temu

Kasia_546329

Great Britain.. Great nie oznacza tylko świetny

5 miesięcy temu

LeszekKozl

Dlaczego nie może być big?

3 lata temu

Yola448704

bo "big" brzmi przyziemnie w stosunku do "wielki, wspaniały"...

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.