Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Malarstwo było wielką miłością jego życia."

Tłumaczenie:Painting was the great love of his life.

2 lata temu

5 komentarzy


KASZUBEK20

Great to znaczy wielki? Od kiedy xd

2 lata temu

Yola448704
Yola448704

Alexander the Great...

9 miesięcy temu

Kasia_546329

Great Britain.. Great nie oznacza tylko świetny

1 tydzień temu

LeszekKozl

Dlaczego nie może być big?

2 lata temu

Yola448704
Yola448704

bo "big" brzmi przyziemnie w stosunku do "wielki, wspaniały"...

9 miesięcy temu