Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Θα μαγειρέψουμε ψάρι αύριο."

Μετάφραση:We will cook fish tomorrow.

0
πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


Vas1lisTz

Μπορούσαμε να βάλουμε και we are cooking?

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

mptmpt
mptmpt

"We are going to cook ...", είναι ο άμεσος μέλλοντας https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/future-1-going-to

2
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

ntimosp

Γιατί "we will cook tomorrow fish" είναι λάθος;

0
Απάντησηπριν από 8 μήνες

D_..
D_..
Mod

Δυστυχώς δεν το tomorrow δε βρίσκεται στη σωστή θέση στην πρότασή σου. Τα ελληνικά είναι λίγο πιο ευέλικτα με τη θέση των επιρρημάτων, είδικά στον προφορικό λόγο, όμως στα αγγλικά υπάρχουν συγκεκριμένες θέσεις όπου μπορούν να μπουν ανάλογα με το είδος του επιρρήματος: http://learnenglish.britishcouncil.org/en/english-grammar/adverbials/where-they-go-sentence.

0
Απάντησηπριν από 8 μήνες