"Θα μαγειρέψουμε ψάρι αύριο."

Μετάφραση:We will cook fish tomorrow.

πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


Vas1lisTz

Μπορούσαμε να βάλουμε και we are cooking?

πριν από 2 χρόνια

mptmpt
mptmpt

"We are going to cook ...", είναι ο άμεσος μέλλοντας https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/future-1-going-to

πριν από 2 χρόνια

ntimosp

Γιατί "we will cook tomorrow fish" είναι λάθος;

πριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Δυστυχώς δεν το tomorrow δε βρίσκεται στη σωστή θέση στην πρότασή σου. Τα ελληνικά είναι λίγο πιο ευέλικτα με τη θέση των επιρρημάτων, είδικά στον προφορικό λόγο, όμως στα αγγλικά υπάρχουν συγκεκριμένες θέσεις όπου μπορούν να μπουν ανάλογα με το είδος του επιρρήματος: http://learnenglish.britishcouncil.org/en/english-grammar/adverbials/where-they-go-sentence.

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.