"Θα μαγειρέψουμε ψάρι αύριο."

Μετάφραση:We will cook fish tomorrow.

January 16, 2016

4 σχόλια


Vas1lisTz

Μπορούσαμε να βάλουμε και we are cooking?

January 16, 2016

mptmpt

"We are going to cook ...", είναι ο άμεσος μέλλοντας https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/future-1-going-to

January 21, 2016

ntimosp

Γιατί "we will cook tomorrow fish" είναι λάθος;

December 5, 2017

D_..
Mod

    Δυστυχώς δεν το tomorrow δε βρίσκεται στη σωστή θέση στην πρότασή σου. Τα ελληνικά είναι λίγο πιο ευέλικτα με τη θέση των επιρρημάτων, είδικά στον προφορικό λόγο, όμως στα αγγλικά υπάρχουν συγκεκριμένες θέσεις όπου μπορούν να μπουν ανάλογα με το είδος του επιρρήματος: http://learnenglish.britishcouncil.org/en/english-grammar/adverbials/where-they-go-sentence.

    December 5, 2017
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.