1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Θα μαγειρέψουμε ψάρι αύριο."

"Θα μαγειρέψουμε ψάρι αύριο."

Μετάφραση:We will cook fish tomorrow.

January 16, 2016

4 σχόλια


Vas1lisTz

Μπορούσαμε να βάλουμε και we are cooking?


mptmpt

"We are going to cook ...", είναι ο άμεσος μέλλοντας https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/future-1-going-to


ntimosp

Γιατί "we will cook tomorrow fish" είναι λάθος;


D_..

Δυστυχώς δεν το tomorrow δε βρίσκεται στη σωστή θέση στην πρότασή σου. Τα ελληνικά είναι λίγο πιο ευέλικτα με τη θέση των επιρρημάτων, είδικά στον προφορικό λόγο, όμως στα αγγλικά υπάρχουν συγκεκριμένες θέσεις όπου μπορούν να μπουν ανάλογα με το είδος του επιρρήματος: http://learnenglish.britishcouncil.org/en/english-grammar/adverbials/where-they-go-sentence.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.