1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The woman has a white dress."

"The woman has a white dress."

Traducere:Femeia are o rochie albă.

January 16, 2016

5 comentarii


Andreea822676

Nu inteleg de ce se pune "a" inainte de adjectiv si nu dupa acesta ....putin ajutor


IuliaAlexa5

adjectivul se acorda cu substantivul și suna mai bine asa. Nici in romana nu putem zice: eu am alba o rochie, ci eu am o rochie alba. Deci adjectivul vine chiar inaintea substantivului in engleza, iar articolul se intelege ca determina substantivul, chiar daca nu este pozitionat chiar langa el.


DKT_Silviu05

pt ca e un numeral a dress-o rochie


IonescuMar11

Eu spun ca asa trebuie sa fie in propozitii asa cum zice aplicatia.♪♥♠♣♦

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.