"Já navrhuji oblečení."

Překlad:I design clothes.

před 2 roky

12 komentářů


MartinBobr2

I suggest clothes?

před 1 rokem

JanLyko
JanLyko
Mod

"I design clothes" říká návrhář.

"I suggest clothes" byste mohl jedině říct ženě, která se vás ptá, jestli si má do města oblékat oblečení nebo chodit nahá.

před 1 rokem

Qunexis

mno, ale to z oné věty není patrné. Mohla by to klidně být odpověď... Ideální by bylo dát tam, alespoň do závorky (jako návrhář). Jak jste sám říkal, mohl by to být takový nejapný vtip partnerce: "Zlato, co si dnes mám vzít na sebe?" "Já navrhuji oblečení..."

před 6 měsíci

paweru
paweru

Proč se nedá použít "a clothes"?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

protoze clothes je nepocitatelne. A nemuze tak mit neurcity clen. Neni 'one clothes' jenom 'one piece of clothes'

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

"A piece of clothing" by se rikalo bezneji.

před 2 roky

Jakobeen

i design dress - nelze?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Absolutně ne.

"I design A dress" = "Navrhuju (jedny) (dámské) šaty". A zní tu divně ten přítomný prostý čas, moc nedává smysl, lepší by bylo "I am designing a dress."

"I design dresses" = "Navrhuju (vícero) (dámských) šatů." Tedy živím se tím, že dámské šaty navrhuju. To by už smysl dávalo.

Každopádně "dress" jsou dámské šaty, "oblečení" obecně je většinou "clothes"

před 2 roky

Standa03

Jaký je prosím rozdíl mezi clothing a clothes Předem děkuji

před 4 měsíci

JanLyko
JanLyko
Mod

Použitím "clothes" máte na mysli spíš jednotlivé kusy jako kalhoty nebo košili, zatímco "clothing" vyjadřuje spíš celek, který máte na sobě.

"I will pack my clothing" říct můžete, ale "I will pack my clothes" zní rozhodně přirozeněji.

před 4 měsíci

Tereza930671

Proč tam nemůže být sloveso suggest?

před 4 měsíci

Tereza930671

Proč tam nemůže být sloveso suggest?

před 4 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.