1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He has to use the key!"

"He has to use the key!"

Překlad:On musí použít ten klíč!

January 16, 2016

9 komentářů


vasapro

"On má použít ten klíč." V cz je vyznamove stejne jako "... musi použít ...", proste bez klice to nejde ... nahlaseno.


Milano3107

jakto že místo has tam není must?


Voyta
Mod

"Must" a "have to" obojí znamená "muset". Takže varianta "He must use the key" je také správně.


JaroslavaS1

On musi ten klic pouzit. Co je na tom spatne?


Nemesis_NaR

Nic. Toto je docela klasický případ, kdy stačilo použít tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


M.A.T.A.F.A.K

Proč nemůže být "on musí ten klíč použít" je to stejný význam.


JanUnger1

Proč to píše špatná odpověď, když v mluveném textu je has?slyším Dobře


chvililenka

Použila jsem slovo "užít" a neuznalo mi to. To je takový rozdíl mezi slovesy užít a použít?


Ondrej819433

Has =má. Proč je v překladu musí?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.