"Doessheexercise?"

Переклад:Вона займається спортом?

3 роки тому

16 коментарів


Mikka987076

Цілком логічним є неозначений переклад! "Вона займається?" Немає контексту, тому немає приводу писати "тренується"

2 роки тому

VitaliyTar2

Оскільки у нас тут дієслово без об'єкта, то ось Verb. значення 2 [no object] >>exercise

1 рік тому

rawstick

Чи вона вправляється? - теж має бути правильним варіантом.

3 роки тому

marta69295

Тренується

2 роки тому

galdemch

чи лише про спорт йдеться

2 роки тому

rawstick

Ну, вправлятися можна не тільки в спортивних дисциплінах. Вона була вправна й моторна на кухні - як приклад.

2 роки тому

Alexshab

Думаю, що "займається спортом" це дуже круто. Тому, що "спорт" це більш серйозне і професійне заняття ніж "зарядка", "тренування" або "фізичні вправи". Тим більше у англійській мові є також слово "sport"

2 роки тому

Svitlana578327

Спорт це не обов'язково. Тренується або вправляється.

1 рік тому

Serg322397

Мені здається, що пропущено присудок. Чому не Does she do exercise? Можливо це розмовна форма?

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Serg, зверніть увагу, що exercise може бути іменником (як у Вашій фразі) або дієсловом. У завданні якраз дієслово. Присудок - does exercise. Допоміжне дієслово does (do) вживається у питальних і заперечувальних реченнях часів Present Simple, Past Simple. Воно переймає на себе час, особу і число, а основне дієслово має форму інфінітива без частки to. Pa, Ви дивуєтесь, куди поділось s у третій особі однини. Воно перейшло до допоміжного дієслова doeS.

2 роки тому

parbpi
parbpi

Дуже цікаво те що s пропадає

2 роки тому

ihor_bilyk

В питальних реченнях, коли підметом являється he, she, it, закінчення -s, -es вживається разом із допоміжним дієсловом -do. Тобто, в результаті маємо does і дієслово в звичайній формі (без закінчення).

2 роки тому

mEJw2

Вона займається?

2 роки тому

pastalet911

це її вправи?

2 роки тому

rawstick

Це до чого? Яким боком до перекладу?

2 роки тому

rawstick

Це її вправи translates as these are her exercises.

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.