1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is afraid of his shadow."

"He is afraid of his shadow."

Překlad:On se bojí svého stínu.

January 17, 2016

22 komentářů


waj10

On se boji jeho stínu by tedy bylo jak?


zsery1

No snad někdo odpoví :-)


ZdekaSchoo

stejně, akorát, že se to tak neříká


zsery1

v případě svého tomu rozumím, ale v případě jeho, tedy někoho jiného nevím nevím jak tak svého dát, když to není svého :-)


ZdekaSchoo

zřejmě by se tam dalo jméno té osoby he is afraid of James's shadow=bojí se Jamesova stínu


Ondrej813884

Proč nerespektuje odpověď "Bojí se vlastního stínu". Díky Ondřej


ZdekaSchoo

vlastní=own bojí se svého vlastního stínu=he is afraid of his own shadow


midovlak

Proč nejde bojí se vlastního stínu?


nueby

Asi to mezitím někdo přidal.


LetitiateT

Má to aj v angličtině význam frazeologizmu - že je ustrašený a bojí se všeho (v prenesenom zmysle i vlastního stínu)? I keď možno v skutočnosti sa toho stínu opravdu nebojí?


Vlcek1942

,,On se bál svého stínu." je ,,He was afraid of his shadow." ? To byl můj pokus o minulý čas. Je to dobře? A jak by byl budoucí čas?


Vlcek1942

A budoucí čas? Na to si sám netroufám.


kacenka9

He will be afraid of his shadow.


[deaktivovaný uživatel]

    Překlepl jsem se a napsal jsem "mojí se svého stínu". Proč mi to neuzná, když jsem měl špatně jen jedno písmeno? U ostatních to překlep uzná, ale i taky ne u všech, proč?


kacenka9

    Protoze slovo 'moji' je slovo. a kdyz se vam podari preklepem vytvorit existujici slovo, tak si system mysli, ze je to chyba.


    [deaktivovaný uživatel]

      Aha, tak to jo. Díky za odpověď. ;)


eznkovRena

      bojí se a obává se - je snad stejné. když se něčeho obávám , tak se snad toho bojím. Je to o slovíčkaření.


IrenaHolik

      Proč ne afraids?


svrsheque

      protože afraid není sloveso.


LetitiateT

      Sloveso je "is".

      Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.