1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The earth is bigger than the…

"The earth is bigger than the moon."

Překlad:Země je větší než měsíc.

January 17, 2016

11 komentářů


Lenka186543

Ta země je větší než měsíc... neprošlo proč?


Darth_GrayWolf

Protože Doulingo. Jiný důvod v tom nehledejte.


gaston68cz

V češtině je název našeho jediného přírodního satelitu "Měsíc", "měsíc" je část roku (nebo obecně satelit libovolné planety - např. měsíc Jupitera). Nejsem si úplně jist, ale mám pocit že v angličtině se Země a Měsíc (tedy the Earth a the Moon) také píšou s velkým počátečním písmenem. I když při cvičení se to neprojeví asi by to tady mělo být správně.


gaston68cz

Přijde mi to podobné jako v češtině - velké písmeno použiji pokud jde o jméno daného kosmického tělesa (Země, Měsíc, Mars, Jupiter). Což by měl být případ i tohoto překladu: "The Earth is bigger than the Moon" / "Země je větší než Měsíc" (mimochodem odpovídá to i té citaci).


MirkaEberlov

Ano, také si to myslím. Překvapilo mě to, jak to je psáno, ale na nějakou logiku jsem zde už rezignovala. Je lepší pamatovat si, jak to chtějí. A když se netrefím? Svět se nezboří...


atlas.cz

Napsal jsem toto: zeme je vetsi nez mesic. Neuznalo mi to, jelikož správná odpověď je: Země je větší než měsíc. Tak to se mi zde stalo poprvé, aby Duolingo tak důsledně vyžadovalo háčky, čárky, atd.


markc304368

Jaký je rozdíl mezi něž a nežli? Z mého pohledu se to v češtině jeví jako ekvivalent (synonymum).


LibnaKnapo

Země je větší než Luna. Neuznáno, přestože Měsíc a Luna je název stejného objektu


Darth_GrayWolf

Už ty členy nějak sjednoťte probůh...


sarka300

Mohl by mi prosím někdo vysvětlit, proč před earth to člen nechce a před moon ano? O tom, že si též myslím, že když jsou v tomto případě myšlena nebeská tělesa, měla by se psát s velkým počátečním písmenem už ani nemluvím, protože to tady již je.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.