1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am going to reduce it."

"I am going to reduce it."

Çeviri:Ben onu azaltacağım.

January 17, 2016

5 Yorum


RojhatCan

Peki '' I am going to decrease it '' yazarsam anlam değişir mi ?


MeteUlku

Hayır değişeceğini sanmıyorum


ahmetmus2004

Türkçe olarak yazılıp İngilizcesi istenilen"Ben onu azaltacağım." cümlesinin karşılığında yukarıdaki aynı tercümeyi yazdığım halde yanlış varsayıp yalnızca "I will reduce it" miş gibi gösterildi. Dikkatinize,


TuRK_KHaN

"Onu düşüreceğim." de kabul ediliyor olmalı bence.


sonterekeme

Alternatif kelimeleride kabul etmesi gerekiyor ama malesef artık bedava kullananlara kulak veren yok sanırım. Her halukarda güzel bir program tabi hergün kullanmak gerekiyor geliştirmek için

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.