1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він плаває."

"Він плаває."

Переклад:He swims.

January 18, 2016

6 коментарів


Djalin83

Чому є закінчення s?


okyznetsov

При цьому варто мати на увазі, що при утворенні Present Simple з займенниками he (він), she (вона), it (воно) до дієслова потрібно додавати закінчення -s. Наприклад:

He reads the menu - Він читає (це) меню. She reads a book - Вона читає книжку.

Читайте правила


elrQ3

Ти вроді правильно кажеш


Mr_TIGER1

Тому що це --- he, she, it, адо них завжди додається закінчення s або es. Просто такі правила.


elrQ3

Закінчення _s не має бути в цьму речені


Mr_TIGER1

Я написав "Не swims", a на написало не правильно!!! У чому справа???!!!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.