1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "De vrouw loopt en de man ren…

"De vrouw loopt en de man rent."

Vertaling:The woman walks and the man runs.

January 18, 2016

8 opmerkingen


EllaMaenhoudt

ik was alleen het punt vergeten terwijl dat niet eens moest!


Bogdanov7

Heb dit ook tweemaal in dezelfde les meegemaakt,ben daardoor 2 hartjes verloren en uiteindelijk de les.Dit kan toch niet!Wist niet wat er in die zin nog verkeerdkon zijn.Nu wel uit de reviews.(punt vergeten!)


Jordy000

Lopen en rennen is hetzelfde en betekend 'To run'. Wandelen is 'To walk'. Corrigeer dit a.u.b.


Bogdanov7

Heb hetzelfde meegemaakt


jan186651

Walk of walks ? Soms moeilijk


xMerrie
Mod

Er komt een -s achter het werkwoord wanneer deze wordt gebruikt in de derde persoon enkelvoud. Dat betekend dat zodra het onderwerp met "hij", "zij" of "het" vervangen kan worden, je een -s achter het werkwoord plaatst. Dit wordt ook wel de SHIT-regel genoemd.


Wout607817

Run betekent lopen, want in letterlijk alle films hoor je ze roepen "RUUUUUN" en dan lopen ze voor hun leven "wanne go on a walk?" dan gaan ze niet lopen hé, dan gaan ze wandelen.


tsixpack

Het valt mij op dat ik bij vele oefeningen het naderhand toch goed had maar dat het in eerste instantie door jullie systeem werd afgekeurd.. Zou daar eens naar gekeken kunnen worden?... Het komt nu te vaak voor en het gaat opvallen!!!

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.