Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Ten mężczyzna pije tę wodę."

Tłumaczenie:The man drinks the water.

2 lata temu

10 komentarzy


Wiktoria236281

O co chodzi z tym man i men ktoś mi wytłumaczy?

1 rok temu

Natalia56603

Man liczba pojedyncza. Men mnoga. Tak samo: woman-liczba pojedyncza (kobieta). Women-liczba mnoga (kobiety)

7 miesięcy temu

micha837946

Man to jest mężczyzna

1 rok temu

pawelek.s

Liczba pojedyncza i liczba mnoga

9 miesięcy temu

Maja423240

Powinno być bez "ten" i "tę", ponieważ wtedy trzebaby było użyć that itp.

6 miesięcy temu

Karol669692

Men liczba mnoga

9 miesięcy temu

Roobertoo2

the man drinks water

2 miesiące temu

Roobertoo2

these men drink these water

2 miesiące temu

Michal270999

Co za patola

1 rok temu

szczeniaczek14

to jest dupa

2 lata temu