Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Do you have green shoes?"

Tłumaczenie:Czy ty masz zielone buty?

2 lata temu

6 komentarzy


fred693884

Czemu wy skoro jest you?

2 lata temu

Ola353716

You po polsku znaczy ,,ty'' lub ,,wy"

1 rok temu

Agata460249

bo you znaczy ty w l.poji wy w l.mn

1 rok temu

Maciej579494

Rada ,,jagby co pytajcie się mnie" to ta rada

10 miesięcy temu

marcelina190856

Nie mam zielonych butów

8 miesięcy temu

chinchila2

Dobra to jest dziwne i trudne ale jestem 1

2 lata temu