1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I did not remember him."

"I did not remember him."

Çeviri:Ben onu hatırlamadım.

January 18, 2016

10 Yorum


edigu

"Onu hatırlayamadım" neden olmuyor?


[aktif olmayan kullanıcı]

    O cümlenin tam karşılığı budur :''I could not remember him''. Yani ''yapamadım'' anlamı kazandırır.Türkçe'de ''-ebilmek'' diye bilinen olay yani.


edigu

    Anladım, teşekkürler.


204292

    çünkü yapamadım hatırlayamadım vb cümlelerde can't kullanılır not yapmadım hatırlamadım olur


mrve_badam

    Ben doğru yaptim ama 0 puan aldım. Bütün alıştırmalar oyle. Dogru yapıyorum ama sifir puan aliyorum niyeee?


adnan308842

    Hatırlamak::anımsamak azda Türkçeyi geniş tutmak lazım


MelikeTemi3

    Herkesi kulübüme çağırıyorum. Katılma kodu U8BYT9. Sıfır takipçim var.


Gndoan7

    Hatirlamak yerine artik anımsamak kelimesini kullaniyoruz. Not edin.


bakbuz

    "Ben onu anımsamadım" çevirisi hata verdi...

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.