Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, yeni patronu tanıttı."

Çeviri:He has introduced the new boss.

2 yıl önce

9 Yorum


ufukgenctu

Yanlış ise biri beni düzeltsin lütfen. Şimdi tam olarak He introduced deyince "tanıttı" . He had introduced dediğimiz zaman "tanıtmıştı" oluyor doğru mudur?

1 yıl önce

gokce900084

Eğer zaman belirtilmiyorsa her zaman geçmiş zaman için present perfect kullanılır , zaman belirtilirse örneğin one year ago, last year gibi o zaman past tense kullanılır bu cümlede de zaman olmadığı için present perfect

5 ay önce

Tanselmor

He has introduced his new boss. i wrote it has not accepted

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Yes, because that would be patronunu with a possessive and an accusative ending.

This one only has one ending so it must be the accusative ending if it's the object of tanıttı.

2 yıl önce

Vakkas105393

Sadece kendi patronu değil ki.hepsinin patronu anlamı var.

3 ay önce

alivelikar

di li gecmis zamanda nasil has oluyor

2 yıl önce

bsfogg

Her iki seçenek de ayni anlama mi geliyor?

2 yıl önce

haki.76
haki.76

neden introduced to şeklinde kullanılmadı? kalıp bu değilmiydi? teşekkürler.

2 yıl önce

murat47295

Al iste yine gecmis zaman ama has yok

1 yıl önce