Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Eğer sen ödersen ben içerim."

Çeviri:Sofern du bezahlst, trinke ich.

2 yıl önce

9 Yorum


eakdemir08

wenn du bezahlst, ich trinke neden olmuyor?

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Fiil "trinke" cümlenin ikinci yerinde olmak istiyor.

"Wenn du bezahlst," birinci yerde olduğu için, fiil "trinke" ondan sonra gelmeli.

"Ich(1) trinke(2), wenn du bezahlst" veya "Wenn du bezahlst,(1) trinke(2) ich".

2 yıl önce

eakdemir08

Anladım! Çok teşekkürler

2 yıl önce

canberkguven1065

ben de aynen öyle düşünüyorum

1 yıl önce

Nejoski

Virgülden sonra neden fiille başlıyor?

2 yıl önce

haticesena34
haticesena34

wenn du bezahlst ich trinke neden olmuyor

1 yıl önce

candost2
candost2

Wenn du bezahlst, trinke ich. Doğru cevap olabilir mi?

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Evet, doğru ve zaten kabul ediliyor.

2 yıl önce

Rmeysa578343

Sen ödersen ben içerim ne tuhaf bi cümle:D

1 yıl önce