1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Eğer sen ödersen ben içerim."

"Eğer sen ödersen ben içerim."

Çeviri:Sofern du bezahlst, trinke ich.

January 19, 2016

8 Yorum


eakdemir08

wenn du bezahlst, ich trinke neden olmuyor?


mizinamo

Fiil "trinke" cümlenin ikinci yerinde olmak istiyor.

"Wenn du bezahlst," birinci yerde olduğu için, fiil "trinke" ondan sonra gelmeli.

"Ich(1) trinke(2), wenn du bezahlst" veya "Wenn du bezahlst,(1) trinke(2) ich".


eakdemir08

Anladım! Çok teşekkürler


MustafaKIL347179

Seçenekte ( wenn yok) sofern var, olsaydı kabul edilir.


Rmeysa578343

Sen ödersen ben içerim ne tuhaf bi cümle:D


VelionaVollerei

Nerde beleş orda yerleş psikolojisini empoze ediyorlar :D


Nejoski

Virgülden sonra neden fiille başlıyor?


DanielPetr201370

neden sonu ich trinke değil de trinke ich

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.