"Eğer sen ödersen ben içerim."

Çeviri:Sofern du bezahlst, trinke ich.

January 19, 2016

10 Yorum


eakdemir08

wenn du bezahlst, ich trinke neden olmuyor?

July 14, 2016

mizinamo

Fiil "trinke" cümlenin ikinci yerinde olmak istiyor.

"Wenn du bezahlst," birinci yerde olduğu için, fiil "trinke" ondan sonra gelmeli.

"Ich(1) trinke(2), wenn du bezahlst" veya "Wenn du bezahlst,(1) trinke(2) ich".

July 14, 2016

eakdemir08

Anladım! Çok teşekkürler

July 14, 2016

canberkguven1065

ben de aynen öyle düşünüyorum

May 1, 2017

Nejoski

Virgülden sonra neden fiille başlıyor?

March 10, 2016

Rmeysa578343

Sen ödersen ben içerim ne tuhaf bi cümle:D

August 7, 2017

ICouldntFind

Nerde beleş orda yerleş psikolojisini empoze ediyorlar :D

April 15, 2019

haticesena34

wenn du bezahlst ich trinke neden olmuyor

April 29, 2017

candost2

Wenn du bezahlst, trinke ich. Doğru cevap olabilir mi?

January 19, 2016

mizinamo

Evet, doğru ve zaten kabul ediliyor.

January 19, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.