"On pije."

Překlad:He drinks.

před 2 roky

4 komentáře


LukKrej15

Proč musí být "s" na konci slova drink?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Protože ke slovesům ve 3. osobě jednotného čísla (tedy on, ona nebo ono) přidáváme koncovku -s. Existuje jen pár výjimek, například have (has), go (goes) nebo do (does).

před 2 roky

Venca47182

Nevím jestli jsem to dobře pochopil, ale lze to přeložit "He is drinking." i "He drinks"? Nějak nechápu jaký je v tom rozdíl co se týče významu nebo to je synonimum?

před 5 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

He is drinking znamena, ze pije zrovna ted v tuto chvili.

He drinks znamena, ze pije (muze to znamenat i ze je alkoholik, ale to zalezi na situaci a kontextu).

před 5 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.