"We drink."

Překlad:My pijeme.

January 19, 2016

7 komentářů


Tubavanet123

jak mám vědět jestli tam je He, She nebo We ???


Nemesis_NaR

Už jsem to tu psal já i Lenda - poznáš to podle slovesa. Pro "he" nebo "she" by to muselo být "drinkS".


KarolnaZum

Protože u He/she je drinks/eats tak by ti to mělo dojít, já jsem to taky pochopila.


Lenka58656

Kdyby tam bylo he nebo she tak sloveso by bylo drinks


kouzelnik4

Jen jsem nedal tecku za vetu. A je to spatne?


widle

Ne, na interpunkci se ohled nebere. Buď byla chyba někde jinde, nebo mělo Duo slabší chvilku.


KarolnaZum

Ne nemusí tam být (když jí tam nedám já, tak se nic nestane).

Související diskuse

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.