Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Máme pokoje pro děti."

Překlad:We have rooms for children.

před 2 roky

9 komentářů


SimonZemekIV

We have children's rooms....

před 2 roky

widle
widle

Máme dětské pokoje.

před 2 roky

VojtaVojta

We have got rooms for children....

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Přidáno, ale raději si zvykněte to říkat bez toho got.

před 2 roky

BarboraLho

jsem zmatena z toho the.. napsala jsem We have rooms for the children a je to správně ale je i správně bez toho the, znamená to tedy, že nevím přesně o jaké děti jde?

před 1 rokem

widle
widle

Obě varianty jsou povolené, protože z té věty není jasné, jestli mluvíme o konkrétních dětech nebo ne.

  • "the children" se použije, pokud mluvíme o konkrétních dětech. Třeba když se dopředu ví, že přijede rodina s dětmi a ptali se, jestli je bude kde ubytovat.

  • jenom "children" se použije, pokud jsou to obecně pokoje určené pro děti a není podstatné, které děti konkrétně tam přijedou.

před 1 rokem

BarboraLho

Děkuji :-)

před 1 rokem

_Luci

dala jsem správnou možnost a napsalo mi to že je to spatně jak to ? :O hned potom jsem zkoušela všechny tři možnosti a nebyla správně ani jedna .. ..

před 1 rokem

widle
widle

Máte zaškrtnout všechny správné odpovědi.

před 1 rokem