"Gazete okuyor."

Çeviri:Sie liest Zeitungen.

2 yıl önce

14 Yorum


best419

gazete diyor zeitungen diye çevirmiş

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Evet. https://www.duolingo.com/comment/12996802 bakın lütfen. ("Bir sözcüğün genel anlamıyla kullanmak istediğimizde, Türkçede tekil haliyle yazıyoruz ancak Almancada çoğul haliyle kullanılır. ....")

2 yıl önce

omerfarukakg19

Gazete okuyor diye sormuş doğruyu işaretliyoruz yanlış cevap veriyor

1 yıl önce

Turgay130533

Gazeteleri okuyor daha dogru olur

11 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Gazeteleri okuyor.
Er/Sie/es liest die Zeitungen.

7 ay önce

unutmaz
unutmaz

Hayır olmaz. Buradaki anlam Belli bir gazeteyi okuyor değil. O gazete okumayı sever daima okur anlamında. Boş zamanlarınızda ne yaparsınız sorusuna verilen Gazete okurum bulmaca çözerim gibi.

6 ay önce

yaren443814

er veya sie bunu bilemeyiz er e yanlış diyor

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Evet, bilmiyoruz. Bu nedenle her üç kabul ediliyor: er veya sie veya es.

7 ay önce

jiyanarjim

Başta "sie liest Zeitung"dedim "yanlış" dedi sonra gazete kelimesini çoğul olarak kullandım yine de yanlış cevabı vermişim . Ben nerede yanlışlık yaptım bana bulabilirsiniz ? lütfen .

7 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Evet, "Er/Sie liest Zeitung". da doğru. Ekledim, teşekkürler.
https://www.duden.de/rechtschreibung/Zeitung
1a. Beispiele "... [die] Zeitung lesen ..."

7 ay önce

Defineadas1

Sie değil mi

5 ay önce

superisi863297

ahmet niye

3 ay önce

Ahmet713901

Fbwndnfjhdje Rknemrjekkdjrkrkrkdkelpp

6 ay önce

unutmaz
unutmaz

Ahmet senin derdin ne.

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.