Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Gazete okuyor."

Çeviri:Sie liest Zeitungen.

0
2 yıl önce

11 Yorum


best419

gazete diyor zeitungen diye çevirmiş

3
Cevap ver2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Evet. https://www.duolingo.com/comment/12996802 bakın lütfen. ("Bir sözcüğün genel anlamıyla kullanmak istediğimizde, Türkçede tekil haliyle yazıyoruz ancak Almancada çoğul haliyle kullanılır. ....")

9
Cevap ver2 yıl önce

omerfarukakg19

Gazete okuyor diye sormuş doğruyu işaretliyoruz yanlış cevap veriyor

2
Cevap ver1 yıl önce

yaren443814

er veya sie bunu bilemeyiz er e yanlış diyor

1
Cevap ver1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Evet, bilmiyoruz. Bu nedenle her üç kabul ediliyor: er veya sie veya es.

1
Cevap ver3 ay önce

Turgay130533

Gazeteleri okuyor daha dogru olur

1
Cevap ver7 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Gazeteleri okuyor.
Er/Sie/es liest die Zeitungen.

2
Cevap ver3 ay önce

unutmaz
unutmaz

Hayır olmaz. Buradaki anlam Belli bir gazeteyi okuyor değil. O gazete okumayı sever daima okur anlamında. Boş zamanlarınızda ne yaparsınız sorusuna verilen Gazete okurum bulmaca çözerim gibi.

0
Cevap ver2 ay önce

jiyanarjim

Başta "sie liest Zeitung"dedim "yanlış" dedi sonra gazete kelimesini çoğul olarak kullandım yine de yanlış cevabı vermişim . Ben nerede yanlışlık yaptım bana bulabilirsiniz ? lütfen .

1
Cevap ver3 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Evet, "Er/Sie liest Zeitung". da doğru. Ekledim, teşekkürler.
https://www.duden.de/rechtschreibung/Zeitung
1a. Beispiele "... [die] Zeitung lesen ..."

2
Cevap ver3 ay önce

Defineadas1

Sie değil mi

0
Cevap ver1 ay önce