Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Kolik má dětí?"

Překlad:How many children does she have?

před 2 roky

5 komentářů


pityu74

How many children he does have? - je neprijatelny slovosled?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Ano, taková varianta by v angličtině nedávala smysl.

před 2 roky

mmaja.ivanova

prečo je tam použité to does have ? kedy sa to používa to pomocne sloveso do/does?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Zjednodušeně platí, že se pomocné sloveso "do" používá v otázkách a záporech pro téměř všechna slovesa s výjimkou sloves modálních.

Ke slovosledu v otázce je hezký článek např zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2006090703-otazky-v-anglictine

před 2 roky

Ondej308029

A kdyby se vynechalo to does, bylo by to Haw many children she has...?

před 1 rokem