"Unter dem Tisch ist eine Katze."

Çeviri:Masanın altında bir kedi var.

January 21, 2016

9 Yorum


kacarb

masanın altındaki bir kedi de doğru olmaz mı?

September 14, 2016

sebat44

eine Katze : bir kedi anlamına geliyor. Cümle içinde anlam değişir mi?


Selcen_Ozturk

"bir" kullanılabilir ama kullanılmak zorunda değil


Yldrm492893

"unter"i tıklayınca türkçe karşılığı "arasında" olarak çıkıyor.Oysa "altında" olarak öğrettiniz.


Vusale848878

Unter kişilerde arasinda anlamını taşır


SelmaAydin6

Unter dem tisch hat eine katze


Frat942747

Masanın altında bir kedi kabul edilmeli. Var anlamını ne veriyor


1den6yakadar

"Masanın altında bir kedi" kesinlikle aynı anlama çıkıyor. Sürekli kombolarım baltalanıyor.


Besimfehmi

Almanca hat olmasi gerekmiyor mu yani?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.