Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Unter dem Tisch ist eine Katze."

Çeviri:Masanın altında bir kedi var.

2 yıl önce

5 Yorum


kacarb
kacarb

masanın altındaki bir kedi de doğru olmaz mı?

2 yıl önce

sebat44

eine Katze : bir kedi anlamına geliyor. Cümle içinde anlam değişir mi?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"bir" kullanılabilir ama kullanılmak zorunda değil

2 yıl önce

Yldrm492893

"unter"i tıklayınca türkçe karşılığı "arasında" olarak çıkıyor.Oysa "altında" olarak öğrettiniz.

1 yıl önce

Vusale848878

Unter kişilerde arasinda anlamını taşır

8 ay önce