"Unter dem Tisch ist eine Katze."

Çeviri:Masanın altında bir kedi var.

2 yıl önce

6 Yorum


kacarb
kacarb

masanın altındaki bir kedi de doğru olmaz mı?

2 yıl önce

sebat44

eine Katze : bir kedi anlamına geliyor. Cümle içinde anlam değişir mi?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"bir" kullanılabilir ama kullanılmak zorunda değil

2 yıl önce

Yldrm492893

"unter"i tıklayınca türkçe karşılığı "arasında" olarak çıkıyor.Oysa "altında" olarak öğrettiniz.

2 yıl önce

Vusale848878

Unter kişilerde arasinda anlamını taşır

10 ay önce

SelmaAydin6

Unter dem tisch hat eine katze

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.