1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Білий пляж"

"Білий пляж"

Переклад:A white beach

January 21, 2016

7 коментарів


gtc2015

One white beach - це якійсь сталий вираз? Чому "one"?


Inkonstantiam

Чому one?? чому серед пропонованих варіантів немає "А"??


fandm77

"White beach" без "a" - це вже груба помилка?


Fb8U1

Іменник у однині обов'язково має артикль, означений або неозначений.


zw0d3

Вже більше року я в цій програмі і хочу сказати, що на думку розробників - якраз і не обов'язково вони ставлять артикль в однині. Буває я ставлю артикль "а" - пише помилка і вказує правильний варіант без нього... І це дуже заплутує.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.