"Yes, I am fine."

Traducere:Da, eu sunt bine.

acum 2 ani

16 comentarii


voineadenisa

,,Am fine" inseamna ,,sunt bine"?

acum 2 ani

oricel3

"I'm fine.". Da, înseamnă "eu sunt bine."

acum 2 ani

ElisaMaria470620

Da

cu 10 luni în urmă

voineadani1

○▪▪▪▪▪<>56

acum 2 ani

JuniorulLu

Cum adică? ( 0 ¿ 0 ) ?????

acum 1 an

ilovePepsi7

Da

acum 2 ani

Rebeca763330

I m fine inseamna sunt bine nu sant in regula

acum 1 an

ElisaMaria470620

I am fine= Eu sunt bine Sper ca v-am ajutat

cu 10 luni în urmă

Petra484679

Oooo cine vrea sa concureze cu mn?

acum 2 ani

ElisaMaria470620

Eu

cu 10 luni în urmă

MarianMari227628

Și eu

cu 3 luni în urmă

butnaru16

Yes înseamna da Boy înseamna baiat man înseamna barbat

cu 5 luni în urmă

Bianca679363

Da

acum 2 ani

ImJo6

Da

acum 1 an

RodicaDobr1

raspunsul nu este luat in cosiderare si sunt punctata la toate aceste traduceri prin microfon cu XXX- motivul-

acum 1 an

Irina681764

Nu

cu 11 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.