1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich lese eine Zeitung."

"Ich lese eine Zeitung."

Çeviri:Bir gazete okuyorum.

January 21, 2016

8 Yorum


denizz.ozturk

şu ein,eine,einen ve s. biri bana anlatabilir mi? Gerçekten bir şey anlamadım


Selcen_Ozturk

skill/de/Akkusativ becerisindeyken ders listesinin altına bakarsanız açıklamalar mevcut


ebrar749983

Ein der ve das için geçerli eine die(feminin dişiler için) bunlar yalın nominativde kullanılıyor einen akkusativ hali yani ismin i hali o zaman artikeli der olan isler den'e dönüşür belirsiz artikelde ise eine einen e dönüşür


HalukManav

"lesen=okumak" fiili kullanıldığında cümlede "akkusativ" form gerektirmiyor.


SteffiBookworm-

"Zeitung" bir dişil isimdir, eril değil.

eine Zeitung - die Zeitung


siemens12

akkusativ olduğu için "bir gazeteyi okuyorum" olması gerekmiyor mu?


MKU1907MKU

Benle basladım yanlıs dedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.