1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We have to get up."

"We have to get up."

Překlad:Musíme vstát.

January 21, 2016

9 komentářů


Vlcek1942

Jak by byla z této věty otázka: ,,Musíme vstát?" ? Nějak v tom tápu.

January 21, 2016

nueby

Do we have to get up?

January 21, 2016

Vlcek1942

Díky, myslel jsem si to, ale bál jsem se to vyslovit nahlas.

January 21, 2016

pityu74

prosím, "to get up" je fráza? znamená len vstať? Nemôže ukázať horolezec na vrchol hory a povedať We have to get up there?

October 6, 2017

KaeiM.Pevn

Ano, fráze a znamená vstávat.

August 24, 2019

JanHenke3

Nevzalo : Musíme se zvednout.

March 26, 2018

Zdeka985336

We have to rise up nebo We have to stand up.

July 1, 2018

kszcz

a jak by se řeklo: Musíme se vzdát.

April 1, 2019

Zdeka985336

we have to give up.

April 1, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.