1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона отримує свою машину."

"Вона отримує свою машину."

Переклад:She receives her car.

January 21, 2016

4 коментарі


Fb8U1

В англійській кожен об'єкт (car) повинен мати один із обов'язкових визначників, один - і ні більше, ні менше. Обов'язкові визначники - це всі присвійні і вказівні займенники, артиклі, а також no, any, every, each, some, such a, such. У нашому прикладі присутній присвійний займенник her. Тому артикль тут зайвий.


MAX.GT

Так не можна казати


Sketch.up

Машину? А не краще б було написати автомобіль, так як "машина" це загальне значення будь-чого автономно рухливого. А в варіантах відповіді є слово ''Machine''. З підковиркою відповіді на це речення.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.