1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "An elephant is an animal."

"An elephant is an animal."

Переклад:Слон - це тварина.

January 22, 2016

12 коментарів


OQRh3

Чому не правильно - the elephant is a animal


MataHari995622

Тому що перкд голосними буквами ставеця " an " але іноді якщо стоїть голосна але четаїться як приголачна то ставеться "a" ось тяк та


PC0S2

Чому тут перед слон стоїть an


serhi1

чим звір не тварина?


RadicalAutist

Animal - це тварина, звір перекладається як beast. An elephant is a beast - "слон - це звір"


juliana_stp

Може не треба чіплятися до дрібниць?


1ppK6

Чому перед слон, павук є артикль, а перед кінь нема???


Alena_Dolinnaya

Попереднє питання: вірним рахувався переклад "the elephant is an animal" (причому не йшлося про якогось конкретного слона). Тепер у такій самій фразі вірно "an elephant is an animal". Поясніть, будь ласка, логіку. Від чого залежить використання "the" або "an" у цьому тесті? Від настрою створювачів програми?


Nastya812778

Урааа!!!! Я нарешті пройшла!!!:-) Добавляйтесь до мене!!! Буду рада позмагатись!!!:-)


PIGF869233

Слон - це тварина чому помилка??????

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати