1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er hat mich gefragt."

"Er hat mich gefragt."

Çeviri:O bana sordu.

January 22, 2016

7 Yorum


unutmaz

bana sorduysa mir olsun arkadaş


Selcen_Ozturk

dilleri birebir düşünmekten vazgeçmedikçe dil öğrenemeyiz, küçük bir tavsiye :)


deti1959

"O beni sordu" nasıl deriz?


Selcen_Ozturk

Er hat nach mir gefragt galiba


AliAslandas

Evet. Aynen dediğiniz gibi.

Hat Alex nach mir gefragt? (Alex beni sordu mu?)

Hat Alex mich gefragt? (Alex bana sordu mu?)


MustafaKIL347179

Fragen fiili akkusativ alır.


Humay552385

"Bana soru sordu" ayni anlama gelmiyormu.? Neden kabul etmiyor? 20.10.2019

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.