Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"On musí použít ten klíč!"

Překlad:He has to use the key!

před 2 roky

11 komentářů


PetrBack

Proc tam neni uses ? Dekuji

před 2 roky

widle
widle

Časované sloveso (tedy ve správném tvaru pro třetí osobu) je tady pomocné "has". Zatímco "to use" je v základním tvaru a nečasuje se. Takhle se věta chová, když má pomocné sloveso.

před 2 roky

Chatulov
Chatulov

Není "that key" spíše tamten klíč než ten klíč?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Kurz by měl uznávat obojí.

před 2 roky

Babenka

Mám dotaz. He must use the key! Jde taky?

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Ano, už alespoň od ledna 2015.

před 1 rokem

Jenda-48

Ale 2.6. 2017 nejde. Ale mně stačí, že od vás vím, že to má jít. Android 4.4.2.

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Ano, nadále to tam máme. Z toho Androidu jedete aplikaci nebo přes prohlížeč, a když přes prohlížeč, který a nastavil jste si plnou webovou verzi?

před 1 rokem

Jenda-48

Obvykle jedu v aplikaci, někdy jedu v Google Chrome Beta. Mám i další prohlížeče ale v nich to neprovozuji. Ale zde to bylo v aplikaci.

před 1 rokem

Jenda-48

14.6. Opět nejde. Jinak problémy přes android nemám, nebo jsem na ně nenarazil.

před 1 rokem

Diana31489

Jestli tam nahodou nedavate "TO use". Taky mi to nebralo "he must TO use the key. Bez "TO" to bere.

před 10 měsíci