1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Communication is important b…

"Communication is important between husband and wife."

Fordítás:A kommunikáció fontos férj és feleség között.

January 22, 2016

6 hozzászólás


Lantala_Elda

közt között nem ugyanaz...?


gwe1980

De igen. Ha nem fogadja el, jelentsd hibának és ki fogják javítani.


polokov

A kommunikáció lényeges férj és feleség között. ezt is el kellene fogadni...


Apici2

Röviden... Nem.


AronSeidl

Nekem már megoldva jelent meg ez a feladvány! :O

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.