1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Fenster ist bei der Tür."

"Das Fenster ist bei der Tür."

Çeviri:Pencere kapının yanında.

January 23, 2016

7 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    ''Pencere kapının yakınında'' cümlesi de kabul edilmeli.


sleeper_zZZz

    "bei" yerine "neben" kullanılabilir mi ?


Bura276527

    Pencere kapıda olmaz mı çevirisi?


kinte_kunta

    Das Fenster ist neben der Tür. Das Kind ist bei der Vater.


saKAYMAZ1

    Bei yanında manasında neben ike aynı anlamda kullanılıyor mu?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.