"Das Fenster ist bei der Tür."

Çeviri:Pencere kapının yanında.

January 23, 2016

7 Yorum


sleeper_zZZz

"bei" yerine "neben" kullanılabilir mi ?

January 23, 2016

mizinamo

Evet.

January 23, 2016

yunusemreguven

Sa naber

August 11, 2017

sleeper_zZZz

teşekkürler.

January 24, 2016

Bura276527

Pencere kapıda olmaz mı çevirisi?

July 26, 2017

[aktif olmayan kullanıcı]

    ''Pencere kapının yakınında'' cümlesi de kabul edilmeli.

    September 5, 2017

kinte_kunta

    Das Fenster ist neben der Tür. Das Kind ist bei der Vater.

    September 6, 2018
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.