"DerJungeistbeimTor."

Çeviri:Oğlan kapıda.

2 yıl önce

5 Yorum


sleeper_zZZz

"er ist am Tor " cümlesine "O kapıda" demiştik bir önceki cümlede.Burada da "Der Junge ist am Tor" diyebilir miyiz ? Ya da bu cümleden "Oğlan kapının yanında" anlamı da çıkmaz mı ? Çünkü pencere kapının yanında derken de "bei" kullanmıştık.

2 yıl önce

SuloKara

Haklisin

2 yıl önce

Mahoni35

yanında durduğunu belirtiyor önünde arkasında değil.

1 yıl önce

haticezeynep

Tor, kapı değil kale ya da geçit anlamına geliyor. Kapı - Tür

2 yıl önce

SemaKenTah

Katılıyorum, ben de "kapı" olarak "die Tür" daha yaygın kullanılıyor diye biliyorum.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.