1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "A mouse and an elephant"

"A mouse and an elephant"

Μετάφραση:Ένα ποντίκι και ένας ελέφαντας

January 23, 2016

6 σχόλια


LoukasChri

Το ποντικι και ο ελεφαντας


Theo_Matrakas

Το αγγλικό άρθρο ''a'' μεταφράζεται στα ελληνικά ως ''ένας/μια/ένα''. Για να ήταν ''το ποντίκι'' σωστό θα έπρεπε να υπήρχε το άρθρο ''the''.


tu.8zPhLD72zzoZN

a mouse and an elephant
Ένα ποντίκι και ένας ελἐφαντας

Ἐνας ποντικός και έβας ελέφαντας


AlexandraK164263

Γιατι δεν δεχεται την μεταφραση;


PauMorales769915

Το έγραψα σωστά και μου λέει λάθος


jaye16

Εμείς οι διαχειριστές δεν έχουμε την δυνατότητα να δούμε τις απαντήσεις σας εάν δεν κάνετε ΑΝΑΦΟΡΑ .

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ]:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην Π.χ -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες για το πώς να δουλεύεις στο Duolingo.

1.Χρησιμοποιήστε τις "Drop-Down HINTS" δηλαδή περάστε τον κέρσορα πάνω από τη λέξη που θέλετε να μεταφράσετε και θα εμφανιστεί μια λίστα μεταφράσεων. Πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε την κορυφαία λέξη.

2.Διαβάζετε πάντα τα σχόλια που υπάρχουν πριν δημοσιεύσετε το δικό σας σχόλιο.

3.Εάν η απάντησή σας απορρίφθηκε πρέπει να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ. Με την ΑΝΑΦΟΡΑ, μπορούμε να δούμε ολόκληρη την πρόταση σας.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.