"A mouse and an elephant"

Μετάφραση:Ένα ποντίκι και ένας ελέφαντας

January 23, 2016

4 σχόλια


LoukasChri

Το ποντικι και ο ελεφαντας

January 23, 2016

Theo_Matrakas

Το αγγλικό άρθρο ''a'' μεταφράζεται στα ελληνικά ως ''ένας/μια/ένα''. Για να ήταν ''το ποντίκι'' σωστό θα έπρεπε να υπήρχε το άρθρο ''the''.

January 24, 2016

tu.8zPhLD72zzoZN

a mouse and an elephant
Ένα ποντίκι και ένας ελἐφαντας

Ἐνας ποντικός και έβας ελέφαντας

July 12, 2016

AlexandraK164263

Γιατι δεν δεχεται την μεταφραση;

October 21, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.