Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"A mouse and an elephant"

Μετάφραση:Ένα ποντίκι και ένας ελέφαντας

πριν από 2 χρόνια

7 σχόλια


LoukasChri

Το ποντικι και ο ελεφαντας

πριν από 2 χρόνια

Theo_Matrakas
Theo_Matrakas

Το αγγλικό άρθρο ''a'' μεταφράζεται στα ελληνικά ως ''ένας/μια/ένα''. Για να ήταν ''το ποντίκι'' σωστό θα έπρεπε να υπήρχε το άρθρο ''the''.

πριν από 2 χρόνια

tu.8zPhLD72zzoZN
tu.8zPhLD72zzoZN

a mouse and an elephant
Ένα ποντίκι και ένας ελἐφαντας

Ἐνας ποντικός και έβας ελέφαντας

πριν από 2 χρόνια

xatzidm

εγραψα την μεταφραση στα αγγλικα αντι στα ελληνικα και δεν ηταν η πρωτη φορα.Ηταν ομως η πρωτη που το προγραμμα μου το πηρε λαθος.Ή θα το περνει παντα λαθος ή ποτε.ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ.

πριν από 1 χρόνο

SKSr8

ta idia synexos......giati mas eknebrizete?

πριν από 1 χρόνο

SKSr8

ena pontiki kai enas elefantas ...ayto grafo kai to leei lathos

πριν από 1 χρόνο

SKSr8

mas spate ta neyra .....dorean....

πριν από 1 χρόνο