1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I had called you."

"I had called you."

Çeviri:Ben seni aramıştım.

January 23, 2016

5 Yorum


ErdemSezerTR

Diğer örnekte "I had written a book" denilmişti. Bunda "called" denilmiş. Neden birinde fiilin sonhna "...en" takısı gelmiş de diğerinde "...ed" takısı gelmiş.


Selcen_Ozturk

birisi düzensiz (written), birisi düzenli (called). düzensiz fiilleri ezberlemekten başka yol yok


HarunTasken

Ben seni aramıştım olarak kabul etmedi


sonador07

Sana seslenmistim olur mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.