"Ein Mann"

Çeviri:Bir erkek

January 23, 2016

46 Yorum


melihbarut

"Mann" ayni zamanda "adam" anlamina da gelir ama kabul edilmiyor!!!!!!

July 23, 2016

EmreCandir

Bir adam yazinca kabul etti (3.02.19)

February 3, 2019

Eceyk2

Almanca gerizekalı

December 5, 2018

kumsal1099

Sende amina sanki kitabını yazdin

April 14, 2019

naringul2

Neden gerizekali

March 16, 2018

CoarAydn

Rr4b Hhehjml

June 3, 2018

M.E.K.1

Almancada isimler buyuk harfle baslarmis ben de hep bunlar niye buyuk diyordum

April 22, 2016

sametsalam2

ein mann yazdığım halde neden,yanlış diyor?

September 30, 2017

bakibebe

Aynısı bende de oluyor,hem de bir kaç defa anlamadım

October 4, 2017

Eceyk2

Gıtsın da ondan

December 5, 2018

kumsal1099

Kizim sana bi sinir oldum ayanindenk al

April 14, 2019

EYLULOZDAG1

adam da oluyo

November 25, 2016

Nehir114

Ben 3 senedir okulda almanca görüyorum ve derslerden sonra bu uygulamayı kullanarak tekrar ediyorum, sınavlara bununla çalılıyorum ve eski konulara gelip bilgileri tazeliyorum

December 24, 2017

Burhan755751

Ein mann diyor fakat ein yok ya einen var eins var eine var başka da bi şeçenek yok bu hata düzeltilsin

October 31, 2017

kumsal1099

Genclerr.zorlamayin olmuyorsa olmuyor

April 14, 2019

SerrenaD

Başarılı bir Uygulama

July 27, 2019

HELLOKTTY

Almanca garip okunuyormus benim sinifta bir alman var

December 15, 2016

Eceyk2

Yaaaaaaa

December 5, 2018

kumsal1099

Kizim sirf yazmis olmk için yaziyon gozume vok baattin

April 14, 2019

nilayatik55

almanca çok garip okunan bir dil gerçekten

February 1, 2017

MUHAMMEDER239501

٤ mann

February 16, 2017

Eren778245

almancadaki kelimeler ingilizceye benziyor be :)

March 9, 2017

Eceyk2

Çok ama çok benziyo sala

December 5, 2018

kumsal1099

Lan siski malmisin lan sen

April 14, 2019

BerkayKara57018

yahu ses kaydından ses gelmiyor bir tek ben de mi böyledir bi yardımcı olun lütfennn!!!

June 3, 2017

SteffiBookworm-

Sesi duyabiliyorum, lütfen ayarlarınızı buradan kontrol edebilir misiniz? https://www.duolingo.com/settings

June 5, 2017

SevimYksel

Sesi ac

April 5, 2019

hnisa159

bir şey soracağım ben hiç bilmiyorum almancayı öğrenmeye çalışıyorum yardımcı olacak var mı nasıl başlıyabilirim burada soru var çünkü

July 26, 2017

batu55

der mann das yunge olması gerekır neden der kız cocugu das sonucta

August 6, 2017

iyar16758

:d of almanca guzelbir dil ama zor

October 2, 2017

melisbusra12446

Ya dogru yapiyirum olmuyor

November 3, 2017

AserResa1

ikisi de olmuyor

November 18, 2017

Kerimcan66

Bu nası iş

December 4, 2017

tubaezer1

Bende hiç bilmiyorum

December 21, 2017

adwwa

مصمم والله ذكرتني بي معلمه

January 1, 2018

naringul2

Cok kolay almanca bence sizce? kolaymi?yorumlarda bildirin

March 16, 2018

hedeff

Neutrum ne anlama geliyor bilen varsa soyleyebilir mi?

November 11, 2018

SevimYksel

Mikrofonu acip ses ocin dogru cikar

April 5, 2019

ECRNDENEK

Evet haklisın

December 5, 2016

abankorkud

Almanca zor ama.

January 29, 2017

Elsa2006Anna

Almanca bilgim %0

March 13, 2017

CoarAydn

Vva

June 3, 2018

CoarAydn

Ieow

June 3, 2018

ahmetf1

aın mann yazsam olmuyor

April 16, 2016

Elvan258347

Çünkü ain değil ein yani e kullanman gerekiyor

April 28, 2016

ufukmer

Ein

November 3, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.