1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Мені подобається ходити в кі…

"Мені подобається ходити в кіно із своїми друзями."

Переклад:I like to go to the movies with my friends.

January 23, 2016

8 коментарів


Vasyl894554

We use gerund "like", don't we? Also I think that the word "movies" doesn't suit here. I Would rather say "I like going to the CINEMA with my friends"


good_wintering

cinema вже дещо застаріле і має вужче значення, пов'язане з кіновиробництвом. А в основному кажуть movie (в США).


NazarBodan

Чому тут "the"? Ми ж про кіно в загальному говоримо.


azeE669654

Таке питання: movie не підходить, а чому потрібно movies?


IrinaPidgorna

Чому не підходить "I like to walk to the movies with my friends." ?


RusVolyniaka

I like + дієслово з ing. Десь таке читав


vosaul

А films чим не підходить?


Vital153055

якщо the тоді у це кіно, тоді чому movies, у ці кіни?)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.