1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Мені подобається ходити в кі…

"Мені подобається ходити в кіно із своїми друзями."

Переклад:I like to go to the movies with my friends.

January 23, 2016

13 коментарів


Vasyl894554

We use gerund "like", don't we? Also I think that the word "movies" doesn't suit here. I Would rather say "I like going to the CINEMA with my friends"


Taly_Valle

cinema вже дещо застаріле і має вужче значення, пов'язане з кіновиробництвом. А в основному кажуть movie (в США).


TrymbaMike

Таке питання: movie не підходить, а чому потрібно movies?


NazarBodan

Чому тут "the"? Ми ж про кіно в загальному говоримо.


Vital153055

якщо the тоді у це кіно, тоді чому movies, у ці кіни?)


vosaul

А films чим не підходить?


IrinaPidgorna

Чому не підходить "I like to walk to the movies with my friends." ?


RusVolyniaka

I like + дієслово з ing. Десь таке читав


Fb8U1

Так, якщо йдеться про задоволення, то потрібен герундій, а не інфінітив. Інфінітив після like передає необхідність якоїсь дії, бо так треба.


[заблокований користувач]

    А мене дивує -зі своїми (по їхньому- моїми)-Чому.Не розумію зовсім?В тексті-зі СВОЇМИ.....м м м.


Fb8U1

    В англійській мові немає окремого займенника, що відповідає нашому Свій. "Свій" англійською передає один із присвійних займенників у відповідній особі і числі (my, your, his, her, its, our, their). У цьому речені "...with my friends".


rayunchik

    3 -етій правильний


TolikTolik5

    Перше--the -- чисто на угад Друге--- movies-- множина на угад Крім того , взагалі чому множина--коли стоїть--the, тоб то автор мав на увазі конкретний кінотеатр??,,?

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.