Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"He is an officer."

Μετάφραση:Αυτός είναι ένας αξιωματικός.

πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


fay34

officer δεν σημαίνει γενικά και "υπάλληλος";

πριν από 2 χρόνια

Theo_Matrakas
Theo_Matrakas

Ναι!

πριν από 2 χρόνια

fay34

ευχαριστω! δεν μου το πήρε σωστό, ωστόσο!

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

Μοre generally "officer" is a grade in the army, though it can also be an official in a club. I think υπάλληλος usually means an employee.

πριν από 2 χρόνια

Hristos33

Νομίζω ότι και το αξιωματούχος είναι σωστό.

πριν από 1 χρόνο