"He is an officer."

Μετάφραση:Αυτός είναι ένας αξιωματικός.

January 23, 2016

6 σχόλια


fay34

officer δεν σημαίνει γενικά και "υπάλληλος";

January 23, 2016

Theo_Matrakas

Ναι!

January 24, 2016

fay34

ευχαριστω! δεν μου το πήρε σωστό, ωστόσο!

January 27, 2016

jeanprendiville

Μοre generally "officer" is a grade in the army, though it can also be an official in a club. I think υπάλληλος usually means an employee.

February 24, 2016

Hristos33

Νομίζω ότι και το αξιωματούχος είναι σωστό.

August 13, 2017

u1x12

Αποφασίστε επιτελους πότε θα μετφράζετε το άρθρο και πότε όχι. Μας μπερδεύετε..

October 16, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.