1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "He is an officer."

"He is an officer."

Μετάφραση:Αυτός είναι ένας αξιωματικός.

January 23, 2016

6 σχόλια


fay34

officer δεν σημαίνει γενικά και "υπάλληλος";


fay34

ευχαριστω! δεν μου το πήρε σωστό, ωστόσο!


jeanprendiville

Μοre generally "officer" is a grade in the army, though it can also be an official in a club. I think υπάλληλος usually means an employee.


Hristos33

Νομίζω ότι και το αξιωματούχος είναι σωστό.


u1x12

Αποφασίστε επιτελους πότε θα μετφράζετε το άρθρο και πότε όχι. Μας μπερδεύετε..

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.