"SieessenBrot."

Çeviri:Onlar ekmek yiyorlar.

2 yıl önce

18 Yorum


BoksorBey

Siz ekmek yiyorsunuz. Nezaket anlamında değilmi?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

2 yıl önce

MelihcanCaglarim

onlar ekmek yiyor yazdım . yiyor ' lar '' yazmadığım için yanlış oldu !

1 yıl önce

cy.19

Essen fiili de esst fiili de gelebilir sonuçta sie öznesinden 2 tane var

2 hafta önce

melike_solak

Ben sie nin hangi sie olduğunu nasıl anlayabiliri

1 yıl önce

Eluvian_

Fiilin çekimine bakarak anlayabilirsiniz.

  • sie isst Brot. = o, ekmek yer.
  • sie essen Brot. = onlar ekmek yer.
  • Sie essen Brot. = siz ekmek yersiniz. (fiil çekimlenmesi aynıyken, yani "essen" iken, sie yazarken büyük harfle başlanmışsa "siz", küçükse "onlar")
1 yıl önce

laz614

Sie cümlenin başında her zaman büyük olmazmo ? Ortada geçerse nasıl oluyor. Soru yanlış :-)

1 yıl önce

Irem14299

İyide çekimlememiş ben onu nezaket bildirende yapabilirim o zaman nasıl anlıycam onu

1 yıl önce

sudeersan111

Sie nezaket, sie onlar küçük harf büyük harf diye biliyorum

1 yıl önce

Yumlu2006

sie tek kişi demek değil mi

1 yıl önce

omerhasanov

ESSE
EST VE ESSEN'İN NE FARKI VAR ?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

est yok

  • ich esse
  • du isst
  • er,sie ,est isst
  • wie essen
  • ihr esst
  • sie essen
  • Sie essen
2 yıl önce

basak81457

İch esse .du isst.er,sie ,est isst.wie essen .ihr esst. Sie essen .buyuk harfle baslayan Sie onlar kucuk harfle olan o anlaminda

2 yıl önce

Eluvian_

Hayır. Büyük harfle başlayan resmi/kibar "siz", küçük harfle başlayan ya "o" ya da "onlar". Hangisi "o" hangisi "onlar" anlamak için fiilin çekimine bakılır.

  • sie isst = o yer
  • sie essen = onlar yer / onlar yerler
  • Sie essen = siz yersiniz
1 yıl önce

angel_bmw
angel_bmw

Cümle baslarken büyük harfle baslar.Sizin bu verdiginiz örnek herzaman gecerli degil.

9 ay önce

peissen

sie esst neden olmuyor? sie ye gelen yardımcı fiiller birden fazla sonuçta

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü esst diye bir çekim yok, isst var.

2 yıl önce

peissen

evet teşekkürler :D

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.