1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie essen Brot."

"Sie essen Brot."

Çeviri:Onlar ekmek yiyorlar.

January 23, 2016

16 Yorum


spinarozdemir

Sie'nin iki kullanımı var bence bunu düzeltmeniz gerek ya da şıklara ikisinide koymayın, puanı etkiliyor yanlışlar. Teşekkürler.


HSNA363507

Haklısın hangisini koyacagimi bilemedim


Ahlak

Sie ve sie zaten ayrı, nasil ayri derseniz baş harflerin büyük ve küçük olmasındandır.. Sie cümlenin herhangi bir yerinde büyük harfle başlar


BoksorBey

Siz ekmek yiyorsunuz. Nezaket anlamında değilmi?


cekey19

Essen fiili de esst fiili de gelebilir sonuçta sie öznesinden 2 tane var


Melis837165

Esst degil de isst olmuyor mu o


MelihcanCaglarim

onlar ekmek yiyor yazdım . yiyor ' lar '' yazmadığım için yanlış oldu !


Kenan535926

Sie essen brot, onlar ekmeği yiyorlar.


HSNA363507

Çıldıracam ama 2 dir oluyo bu can kalmadi yq


melike_solak

Ben sie nin hangi sie olduğunu nasıl anlayabiliri


Eluvian_

Fiilin çekimine bakarak anlayabilirsiniz.

  • sie isst Brot. = o, ekmek yer.
  • sie essen Brot. = onlar ekmek yer.
  • Sie essen Brot. = siz ekmek yersiniz. (fiil çekimlenmesi aynıyken, yani "essen" iken, sie yazarken büyük harfle başlanmışsa "siz", küçükse "onlar")

ErhanGkmen

Bu programlarda bu sekilde ön bilgi verilmemesi çok bir eksiklik. versene kardeşim konu başında su çekimleri dimi?


laz614

Sie cümlenin başında her zaman büyük olmazmo ? Ortada geçerse nasıl oluyor. Soru yanlış :-)


Ahlak

Ortada gecerse sie o olur, Sie gecerse siz olur Yani siz kelimesi ve o kelimesini ayirmak için büyük harflerine bakabilirsiniz, siz kelimesi ortada da sondada bastada büyük harfle başlar Sie ve sie ayirmasi büyük harften yapabilirsiniz


Gksel115956

En i koymamizin sebebi en in cogul olmasi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.