"Sie essen Brot."

Çeviri:Onlar ekmek yiyorlar.

January 23, 2016

8 Yorum

Konu önem sırasına göre

BoksorBey

Siz ekmek yiyorsunuz. Nezaket anlamında değilmi?

February 13, 2016

spinarozdemir

Sie'nin iki kullanımı var bence bunu düzeltmeniz gerek ya da şıklara ikisinide koymayın, puanı etkiliyor yanlışlar. Teşekkürler.

January 31, 2019

cekey19

Essen fiili de esst fiili de gelebilir sonuçta sie öznesinden 2 tane var

January 1, 2019

MelihcanCaglarim

onlar ekmek yiyor yazdım . yiyor ' lar '' yazmadığım için yanlış oldu !

January 26, 2017

melike_solak

Ben sie nin hangi sie olduğunu nasıl anlayabiliri

January 27, 2017

Eluvian_

Fiilin çekimine bakarak anlayabilirsiniz.

  • sie isst Brot. = o, ekmek yer.
  • sie essen Brot. = onlar ekmek yer.
  • Sie essen Brot. = siz ekmek yersiniz. (fiil çekimlenmesi aynıyken, yani "essen" iken, sie yazarken büyük harfle başlanmışsa "siz", küçükse "onlar")
January 27, 2017

ErhanGkmen

Bu programlarda bu sekilde ön bilgi verilmemesi çok bir eksiklik. versene kardeşim konu başında su çekimleri dimi?

February 2, 2019

laz614

Sie cümlenin başında her zaman büyük olmazmo ? Ortada geçerse nasıl oluyor. Soru yanlış :-)

January 14, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.