1. Foro
  2. >
  3. Tema: Catalan
  4. >
  5. "La merienda es pan con aceit…

"La merienda es pan con aceite y azúcar."

Traducción:El berenar és pa amb oli i sucre.

January 24, 2016

6 comentarios


JosepFerna3

El berenar català es pa amb vi i sucre. On heu tret aixó de pa amb oli i sucre... Quin fastic!!!


Oceanotti

Apa, maco, clica sobre la imatge, escolta fins el final i veuràs d'on ho hem tret, això del pa amb oli i sucre!


pilar236837

Quan era petita, en menjava moltes vegades per berenar, i és molt bo.


wis_qua

Jo no sé cuando es correcte utilitzar "es" ó "és", què dius?


fhajed_

Siempre se usa és en catalán.

Ell és un home.
Ella és una dona.


The_Storm101

“És“ és la tercera persona del singular d'indicatiu del verb “ser“, i “es“ és un pronom

Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.