"La merienda es pan con aceite y azúcar."

Traducción:El berenar és pa amb oli i sucre.

January 24, 2016

7 comentarios
El debate ha sido cerrado.


JosepFerna3

El berenar català es pa amb vi i sucre. On heu tret aixó de pa amb oli i sucre... Quin fastic!!!


Oceanotti

Apa, maco, clica sobre la imatge, escolta fins el final i veuràs d'on ho hem tret, això del pa amb oli i sucre!


pilar236837

Quan era petita, en menjava moltes vegades per berenar, i és molt bo.


Aury312237

Jo no ho he tastat mai


wis_qua

Jo no sé cuando es correcte utilitzar "es" ó "és", què dius?


[usuario desactivado]

    Siempre se usa és en catalán.

    Ell és un home.
    Ella és una dona.


The_Storm101

    “És“ és la tercera persona del singular d'indicatiu del verb “ser“, i “es“ és un pronom

    Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.