"Moje košile"

Překlad:My shirt

před 2 roky

8 komentářů


dorotkadodo

já tam dala my a shirt jako

před 2 roky

widle
widle

To nejde. Jakmile použijete přivlastňovací zájmeno, tak už se žádný člen nepoužívá. Neurčitý nejde, protože ta košile je tím určená dostatečně, a určitý je zbytečný. Takže jenom "my shirt".

před 2 roky

kaculle2

Tak ja nevim tuto otazku jsem tam mela dvakrat a dala jsem poprve my shirt, bylo to spatne ted sem dala my shirts a je to znovu spatne tak co je???

před 2 roky

widle
widle

Netuším, "my shirt" i "my shirts" jsou uznávané odpovědi.

před 2 roky

MikulasMikes

já zaškrtl oboje a nebylo mi to uznáno :(

před 10 měsíci

mirek305156

proč nejde mine shirts

před 2 roky

widle
widle

Protože používáte špatný tvar. Pokud přivlastňovací jméno stojí před podstatným, tak to musí být "my" - tedy "my shirts". Tvar "mine" se použije jenom v případě, že stojí samostatně (obvykle na konci věty), například "The shirts are mine".

před 2 roky

MikulasMikes

aha

před 10 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.