1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вони мають яблука."

"Вони мають яблука."

Переклад:They have apples.

January 24, 2016

6 коментарів


HmJL1

Чому an apples неправильно??


yura.ua

Тому що артикль a(an) вживається в однині, а apples це множина.


vika279083

В множині ми не ставимо артикля


Soya_01

Ну я нe знаю чо у вас но у мeня всьо ОК!


denis13gl

they are having apples Не дуже розумію сенс вживання have в continuous,але чи можна таке речення вжити?


Valeria851258

Have це статичтчне дієслово, тому в значенні "мати " ми використовуємо його тільки в Simple і Perfect, в Continuous ні. Якщо ми маємо на увазі наприклад снідати "have breakfast" то в цьому випадку ми можемо використовувати have в Continuous.))

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.